Genom att involvera användare i våra designfaser kan vi få värdefulla insikter om deras krav och förväntningar, vilket det ger oss möjlighet att fatta beslut när vi väljer typ av teknik och arkitektur.
Genom att använda flera verktyg som strukturerade och semistrukturerade intervjuer med nyckelinformanter 'KII' som vår primära datakälla, fångar vi kundernas röst för att förstå deras smärtpunkter. Detta är steget där vi kommer överens om omfattningen av vårt arbete.
Internt översätter vi smärtpunkterna till kund-/användarkrav och identifierar eventuella luckor. Sådana krav och luckor omvandlas sedan till en uppsättning frågor som IF besvarade, skulle tillfredsställa sådana krav och överbrygga sådana luckor. Frågor grupperas sedan ihop i uppsättningar utifrån flera kriterier som typ, målgrupp, tidslinje eller specialitet för att nämna några.
Vi omvandlar svaren på de tidigare frågorna till vad vi anser vara riktlinjerna för vår kod. Det är här kodningen drar igång, och utvecklarna gör sin magi för att reflektera krav och lösningar till innovativa men enkla applikationer.
Vi testar våra lösningar med hjälp av statistiskt utformade experiment och utvärderar dem mot vissa prestandamått genom ett strikt definierat protokoll. Vi involverar också våra kunder/användare i testningen och utvärderingen för att säkerställa att alla intressenter är involverade och att lösningens omfattning tas upp till fullo. Vi testar olika mätvärden och ser till att vi neutraliserar eventuella fördomar eller negativa konsekvenser.
Vi antar Design-Measure-Analyse-Improve-Control 'DMAIC'-strategin för att säkerställa att våra lösningar är effektiva, korrekt adresserar våra kunders/användares smärtpunkter och åtminstone uppfyller deras förväntningar.
Vi strävar ständigt efter att förbättra vår konkurrenskraft genom att jämföra våra prestationer mot de bästa i klassen. Om vi vågar oss på en ny domän mäter vi vår prestation mot vår bästa version och sätter nya utmanande milstolpar för att tänja på gränser och utforska nya aspekter.
Genom att använda flera verktyg som strukturerade och semistrukturerade intervjuer med nyckelinformanter 'KII' som vår primära datakälla, fångar vi kundernas röst för att förstå deras smärtpunkter. Detta är steget där vi kommer överens om omfattningen av vårt arbete.
Internt översätter vi smärtpunkterna till kund-/användarkrav och identifierar eventuella luckor. Sådana krav och luckor omvandlas sedan till en uppsättning frågor som IF besvarade, skulle tillfredsställa sådana krav och överbrygga sådana luckor. Frågor grupperas sedan ihop i uppsättningar utifrån flera kriterier som typ, målgrupp, tidslinje eller specialitet för att nämna några.
Vi omvandlar svaren på de tidigare frågorna till vad vi anser vara riktlinjerna för vår kod. Det är här kodningen drar igång, och utvecklarna gör sin magi för att reflektera krav och lösningar till innovativa men enkla applikationer.
Vi testar våra lösningar med hjälp av statistiskt utformade experiment och utvärderar dem mot vissa prestandamått genom ett strikt definierat protokoll. Vi involverar också våra kunder/användare i testningen och utvärderingen för att säkerställa att alla intressenter är involverade och att lösningens omfattning tas upp till fullo. Vi testar olika mätvärden och ser till att vi neutraliserar eventuella fördomar eller negativa konsekvenser.
Vi antar Design-Measure-Analyse-Improve-Control 'DMAIC'-strategin för att säkerställa att våra lösningar är effektiva, korrekt adresserar våra kunders/användares smärtpunkter och åtminstone uppfyller deras förväntningar.
Vi strävar ständigt efter att förbättra vår konkurrenskraft genom att jämföra våra prestationer mot de bästa i klassen. Om vi vågar oss på en ny domän mäter vi vår prestation mot vår bästa version och sätter nya utmanande milstolpar för att tänja på gränser och utforska nya aspekter.