background image

User experince

Vi åtar oss att tillhandahålla en givande användarupplevelse som bygger på användarnas krav, uppfyller deras förväntningar och levererar den avsedda funktionen.

A user-centric design

Våra produkter och lösningar syftar till att överträffa våra användares förväntningar. För att hålla koll på vårt spel följer vi en designprocess som sätter användarnas upplevelse i centrum. Vi förstår att ingen användare är den andra lik, och deras upplevelse beror subjektivt på deras användbarhet och interaktion med våra lösningar.
För att förstå våra användares önskemål, behov, krav och förväntningar använder vi olika verktyg för att fånga deras röst, lyssna på deras smärtpunkter och jämföra våra lösningar mot våra konkurrenters. Vi fortsätter genom att översätta sådana anteckningar till tekniska krav för att förnya våra lösningar.
För att säkerställa att vår användarupplevelse uppfattas i hög grad vad gäller användbarhet, användarvänlighet och effektivitet, följer vi DMAIC-strategin för att säkerställa att våra lösningar är effektiva och korrekt adresserar våra kunders/användares smärtpunkter eller åtminstone uppfyller deras förväntningar.

A user-centric design
DMAIC
Vi definierar våra servicekvalitetsdimensioner för att identifiera de mått vi behöver fokusera på, för att kunna reflektera över hur dessa dimensioner antas i våra uppgifter, uppdrag och jobb.
Dimension 1:

Pålitlighet

Pålitlighet är förmågan att göra jobbet inom tid och omfattning så felfritt som möjligt med konsekvent prestanda över alla krav.

Dimension 2:

Responsivitet

Respionsivitet relaterar direkt till den tid som behövs för att svara på kundernas krav, marknadsförändringar eller tekniska förändringar.

Dimension 3:

Försäkran

Försäkran fångar huvudsakligen deldimensioner som anseende, respekt och attityd och överlappar de andra dimensionerna eftersom den bygger direkt på dem.

Dimension 4:

Empati

Empati härrör från att förstå våra kunders och användares krav, behov, bekymmer och omständigheter.

Dimension 5:

Gripbarhet

Gripbarheten relaterar direkt till visuell estetik som det fysiska utseendet på företagets lokaler, logotypens design, hemsidan, valet av färger i marknadsföringsmaterialet.

Scroll below
Vi definierar våra servicekvalitetsdimensioner för att identifiera de mått vi behöver fokusera på, för att kunna reflektera över hur dessa dimensioner antas i våra uppgifter, uppdrag och jobb.
Dimension 1:

Pålitlighet

Pålitlighet är förmågan att göra jobbet inom tid och omfattning så felfritt som möjligt med konsekvent prestanda över alla krav.

Dimension 2:

Responsivitet

Respionsivitet relaterar direkt till den tid som behövs för att svara på kundernas krav, marknadsförändringar eller tekniska förändringar.

Dimension 3:

Försäkran

Försäkran fångar huvudsakligen deldimensioner som anseende, respekt och attityd och överlappar de andra dimensionerna eftersom den bygger direkt på dem.

Dimension 4:

Empati

Empati härrör från att förstå våra kunders och användares krav, behov, bekymmer och omständigheter.

Dimension 5:

Gripbarhet

Gripbarheten relaterar direkt till visuell estetik som det fysiska utseendet på företagets lokaler, logotypens design, hemsidan, valet av färger i marknadsföringsmaterialet.

Scroll below